مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-04پزشكي

بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران موفق به دریافت گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی شد


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی از سوی ارزیابان وزارتی شد.

- بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران موفق به دریافت گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی از سوی ارزیابان وزارتی شد.

وحید توانا با اعلام اینکه بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی از سوی ارزیابان وزارتی شد، افزود: اعتبار بخشی مجموعه ای از استانداردهای بیمارستانی در حوزه های بالینی، تشخیصی، درمانی و مدیریتی بوده که بصورت دوسالانه انجام می گیرد و کسب درجه یک توسط بیمارستان بی بی حکیمه ناشی از کیفیت مناسب خدمات ارائه شده در این بیمارستان بوده که ضرورت دارد تمامی عوامل بیمارستان بر حفظ و ارتقای شاخص های ارائه خدمت در این بیمارستان اقدام کنند.

وی اظهار کرد: درجه اعتبار بخشی به شکل مستقیم بر کیفیت خدمات و همچنین درآمد بیمارستان تاثیر داشته و به بهبود تراز مالی بیمارستان منجر می شود.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان کسب درجه یک اعتباربخشی را که در نتیجه پیگیری های ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم درمان، اعضای پرتلاش تیم نظارت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران موفق به دریافت گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی شد

بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران موفق به دریافت گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی شد