مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-04سياسي

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در سه نوبت صبح چهارشنبه، صبح پنج شنبه و صبح جمعه مورخ 13، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در سه نوبت صبح چهارشنبه، صبح پنج شنبه و صبح جمعه مورخ 13، 14 و 15 مردادماه سال جاری خبر داد.

پژمان نیک اقبالی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان به صورت تستی و در سه نوبت صبح چهارشنبه، صبح پنج شنبه و صبح جمعه مورخ 13، 14 و 15 مردادماه سال جاری به منظور تعیین صلاحیت مهندسان ساختمان، کاردان های فنی و معماران تجربی و در جهت صدور پروانه اشتغال به کار در رشته های هفتگانه مهندسی ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تعداد کل شرکت کنندگان در این سه نوبت آزمون 2هزار 850 نفر است در دو حوزه یاسوج دانشگاه یاسوج و دهدشت دانشگاه آزاد شهر دهدشت به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزمون در نوبت های صبح (ساعت 8 صبح) برای مهندسان در رشته های عمران (نظارت)، معماری (نظارت) شهرسازی، ترافیک و تمام رشته های کاردانی و همچنین عمران (اجرا)، معماری (اجرا)، تاسیسات برقی (نظارت)، تاسیسات مکانیکی (نظارت) و نیز عمران (محاسبات)، تاسیسات برقی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کهگیلویه و بویراحمد