مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-04سياسي

نماهنگ شهدا با حضور مداحان زنجان تولید می شود


رییس بسیج مادحین و هیأت های مذهبی استان زنجان گفت: یادواره شهدا در حسینیه اعظم با عنوان یادواره شهید رضا مهدی رضایی و یادواره شهید داود شبیری در هیأت فاطمیون برگزار می شود.

- جلیل محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنگره شهدای زنجان در سال جاری به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمیته مداحان تشکیل شده است.

رییس بسیج مادحین و هیئت های مذهبی استان زنجان با اشاره به اینکه از زمان تشکیل کمیته مداحان تا به امروز جلسات متعددی در راستای برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید استان با هیأت های اندیشه ورز برگزار شده است، بیان کرد: با همکاری مداحان نماهنگی با همکاری مادحین مطرح استانی نظیر ولی الله کلامی، مهدی رسولی، حاج سید یوسف شبیری، حاج محمود حسینی و حاج علیرضا بیگدلی تولید می شود.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهر زنجان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن کنگره 3535 شهید تلاش می کنند و تا زمان برگزاری کنگره بنر های هیئات خود را مزین به نشان کنگره 3535 شهید می کنند، ادامه داد: با توجه به اجرای برخی برنامه ها در فضای مجازی پخش زندگینامه شهدا و همچنین استفاده از آرم کنگره ملی برای ترویج و تبلیغ این رویداد مهم در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماهنگ شهدا با حضور مداحان زنجان تولید می شود

نماهنگ شهدا با حضور مداحان زنجان تولید می شود