مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-04سياسي

احضار و بازداشت برخی مسئولان خوزستان به خاطر موضوع آب


خشنودی معاون دادستان کل کشور در رابطه با بازداشت برخی مسئولان خوزستان بیان کرد: از مدیران گذشته ادارات ذی ربط افرادی تحت تعقیب قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم گفت: احضار و بازداشت برخی از مسئولان در خصوص موضوع آب در خوزستان انجام شده و پرونده آن در حال رسیدگی است.

رضا خشنودی معاون دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در خصوص اقدامات دادستانی و قوه قضاییه در رابطه با موضوع آب در خوزستان بیان کرد: برخی از این چالش ها ریشه طبیعی دارد که مربوط به کاهش نزولات آسمانی و گاهی اوقات ناشی از بارش نزولات آسمانی است.

معاون دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم خاطرنشان کرد: بخشی از این موضوع ناشی از سوءمدیریت ها، اهمال ها و ترک فعل هایی است که متاسفانه در استان خوزستان در زمینه جلوگیری و پیشگیری از بحران های پیش آمده، صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: 25 تیرماه سال جاری پس از کاهش نزولات آسمانی و لزوم مدیریت بهینه منابع آبی که منتهی به محدود کردن آب های پشت سد کرخه و کارون شد، برخی اعتراضات و تنش های اجتماعی صورت گرفت.

خشنودی گفت: حسب الامر ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور، بنده همراه هیاتی از دولت عازم استان خوزستان شدم و در جلسه اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار و بازداشت برخی مسئولان خوزستان به خاطر موضوع آب

احضار و بازداشت برخی مسئولان خوزستان به خاطر موضوع آب