مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-04سياسي

دانلود کتاب درباره معنی زندگی از ویل دورانت


رشد و گسترش دانش، که بسیاری از آرمان گرایان و اصلاح طلبان خواستار آن بودند، منجر به آرمان زدایی شده که تقریباً روح نسل ما را آزرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام نازبوک، در این مطلب به بررسی کتاب درباره معنی زندگی از ویل دورانت می پردازیم.

درباره کتاب معنی زندگی: ستاره شناسان به ما گفته اند که مسائل انسانی در هر لحظه با توجه به مسیر حرکت یک ستاره مشخص شده است؛ زمین شناسان به ما گفته اند که تمدن چیزی جز واسطه های نامطلوب بین عصر یخبندان نیست؛ زیست شناسان به ما گفته اند که همه زندگی جنگ است، مبارزه برای بقا در بین افراد، گروه ها، ملت ها، اتحادها و گونه ها است؛ مورخان به ما گفته اند که پیشرفت خیالی است که شکوه آن به زوال اجتناب ناپذیر ختم می شود.

روانشناسان به ما گفته اند که اراده و نفس ما، ابزارهایی تحت تأثیر وراثت و محیط هستند، و اینکه در حالی که روح، تباهی ناپذیر است، اما مغز رشته ای فانی است کتاب درباره معنی زندگی نویسنده:ویل دورانت ترجمه :آلا بحرانی، اسما بحرانی تایپ شده با کیفیت بالا دانلود کتاب بخشی از متن کتاب: انقلاب صنعتی میهن را ویران کرده است، و کشف داروهای ضد بارداری باعث از بین رفتن خانواده، سیرت گذشته و شاید (از طریق عقیم سازی افراد باهوش) نژاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود کتاب درباره معنی زندگی از ویل دورانت

دانلود کتاب درباره معنی زندگی از ویل دورانت