مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-04سياسي

افتتاح مرکز جدید انتقال خون در شهریار


مرکز جدید انتقال خون شهریار صبح امروز با حضور فرماندار شهریار نورالله طاهری، شهردار شهریار بهزاد کاویانی و مدیر کل انتقال خون استان تهران دکتر مهدی زاده افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر بنابر گزارش سازمان انتقال خون، مرکز جدید سازمان انتقال خون شهریار با همکاری فرماندار این شهرستان و حمایت مالی شهرداری شهریار که آماده و تجهیز شده است صبح امروز با حضور فرماندار، شهردار شهریار و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران انتقال خون استان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مهدی زاده مدیر کل انتقال خون استان تهران در این مراسم ضمن تشکر از استاندار، فرماندار، شهرداری، شورای شهر و تمام افرادی که در راه اندازی و تجهیز این مرکز با انتقال خون همکاری کرده اند گفت: سه بیمارستان شهریار با 400 تخت فعال و مراکز درمانی اسلامشهر و شهر قدس از این به بعد به راحتی می توانند خون و فراورده های مورد نیازشان را از این مرکز تهیه کنند، بی اینکه ناچار باشند مسیر طولانی را تا مرکز انتقال خون وصال تهران طی کنند.

وی ضمن تاکید بر گسترش مراکز انتقال خون شهرستان ها گفت: یک هزار و 347 واحد فرآورده از ابتدای سال تا کنون در بیمارستانها و مراکز درمانی شهرستان شهریار توزیع شده است که با راه اندازی این مرکز جدید توزیع فرآورده و پخش خون بیش از پیش در این شهرستان گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز جدید انتقال خون در شهریار

افتتاح مرکز جدید انتقال خون در شهریار