مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-04فناوري

نرم افزار جدید دولت انگلیس مواد غذایی و بنزین را کمیاب کرد


دولت انگلیس اخیراً یک نرم افزار عرضه کرده که افراد را مجبور می کند در صورت برخورد با یک فرد کرونایی خودرا 10 روز قرنطینه کنند اما تبعات اجرایی آن باعث بروز کمبود مواد غذایی و بنزین در این کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی، اخیراً دولت انگلیس با عرضه یک نرم افزار استراتژی جدیدی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پیش گرفته است.

  مردم این کشور باید یک نرم افزار روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و در صورتی که مشخص شود با یک مبتلای به کرونا برخورد داشته اند خود را 10 روز قرنطینه کنند اما به نظر می رسد کارکرد این نرم افزار در حال ایجاد کمبود موادغذایی و بنزین در این کشور است و پتانسیل آن را دارد که تأثیر منفی جدی بر عملکرد اقتصاد این کشور بگذارد.

مکس کایزر و استیسی هربرت، دو کارشناس آمریکایی شبکه تلویزیونی راشاتودی می گویند، رسانه های انگلیسی مدعی هستند که این سیاست ردیابی و تعقیب باعث شده تا نظام زنجیره تأمین کالاها در این کشور مختل شده و بسیاری از بخش های ضروری اقتصاد انگلیس از جمله بخش تولید مواد غذایی و توزیع سوخت حالا با کمبود کارگر مواجه هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار جدید دولت انگلیس مواد غذایی و بنزین را کمیاب کرد

نرم افزار جدید دولت انگلیس مواد غذایی و بنزین را کمیاب کرد