مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:502021-08-04سياسي

جهاد دانشگاهی قم متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست


رییس جهاد دانشگاهی قم جوان گرایی را مهم ترین شاخصه ی این نهاد انقلابی برشمرد و تصریح کرد: جهاد با اتکا به نیروی جوان خود در تمام زمینه های مربوطه آماده خدمت به دولت است و متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست.

- ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی قم جوان گرایی را مهم ترین شاخصه ی این نهاد انقلابی برشمرد و تصریح کرد: جهاد با اتکا به نیروی جوان خود در تمام زمینه های مربوطه آماده خدمت به دولت است و متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست.

دکتر محمد حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در مرکز آموزش های علمی کاربردی این مرکز برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، جنایات طالبان در کشتار خبرنگاران در کنسول گری ایران را محکوم کرد و بیان کرد: امید می رود این گروه ضد دین به زودی از بین رود تا مردم مظلوم افغان روی آرامش را ببینند.

وی در ادامه جلسه به تشریح عملکرد جهاد دانشگاهی واحد استان قم پرداخت و اظهار کرد: مشخصه اصلی جهاد دانشگاهی سبک بالی و چاپکی است و هیچ وابستگی مالی به دولت ندارد.

رییس جهاد دانشگاهی قم، ممارست این نهاد در انجام کارهای مهم کشور را یاد آور شد و عنوان کرد: جهاد دانشگاهی واحد استان قم حلقه مفقوه میان دانشگاه، صنعت و جامعه را با پشتکار خود حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی قم متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست

جهاد دانشگاهی قم متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست