مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-04سياسي

تاکید یک نوازنده برای ارتقای سطح فنی کنسرت های آنلاین


یکی از نوازندگان شرکت کننده در پروژه کنسرت های آنلاین «ماه و نوا» معتقد است در شرایط کنونی ایجاد زیرساخت های لازم فنی برای برگزاری این رویدادهای آنلاین امری لازم و ضروری است.

- یکی از نوازندگان شرکت کننده در پروژه کنسرت های آنلاین ماه و نوا معتقد است در شرایط کنونی ایجاد زیرساخت های لازم فنی برای برگزاری این رویدادهای آنلاین امری لازم و ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید قنبری نوازنده سازهای کوبه ای که طی روزهای اخیر همراه با حسین رضایی نیا و همایون نصیری در پروژه کنسرت های آنلاین برخط ماه و نوا حضور داشت، پیرامون اختلال در پخش بخش سوم از کنسرت های آنلاین ماه و نوا ضمن انتقاد از انتقاد از فراهم نبودن زیرساخت های قابل اعتماد برای برگزاری چنین رویدادهایی، اظهار کرد: در شرایط کنونی، حتی اندک فرصت های موجود برای حفظ ارتباط مردم با موسیقی را هم نباید از دست داد.

این نوازنده گفت: در شرایطی که امکان برگزاری کنسرت با حضور مستقیم مخاطبان در سالن های اجرا مهیا نیست، به طور قطع دغدغه هنرمندان، حفظ ارتباط مردم با موسیقی است که البته از سوی دیگر عوامل اجرایی کنسرت های آنلاین همدل با این دغدغه در تلاش برای بهره برداری از فرصت های مجازی برای تقویت این ارتباط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید یک نوازنده برای ارتقای سطح فنی کنسرت های آنلاین

تاکید یک نوازنده برای ارتقای سطح فنی کنسرت های آنلاین