مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-04سياسي

برای کنترل اپیدمی تمام امیدها به دولت جدید است


رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر لزوم اعلام قرنطینه کشوری گفت: بزرگترین مشکل ما در مقابله با کرونا عدم هماهنگی بین بخشی بین نهادها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش نشده، اظهار کرد: البته ما آزمایش دقیقی هم در این خصوص انجام ندادیم، دیروز دلتا پلاس هم در برخی از کشورها گزارش شد که ترکیب دلتا با گونه بتای آفریقایی است، گونه جدیدی با عنوان لامبدا اضافه شده که خطرش این است که شاید موج بعدی با آن باشد، ولی مسئله اصلی این است که اگر استراتژی مبارزه با کرونا درست باشد ما دیگر از این جهش ها نمی ترسیم اما ما هنوز این استراتژی مناسب را پیدا نکردیم.

طبرسی تأکید کرد: مثلاً اگر من با وجود تست مثبت در جامعه بچرخم چه کسی می خواهد جلوی مرا بگیرد، صدها هزار نفر داریم که روزانه با وجود کرونای مثبت یا به اجبار به سرکار می روند و یا به میهمانی و مسافرت، اینها جزیی ترین مسائلی است که ما در آنها مشکل داریم چه رسد به مسائل پیچیده تر، ما بعد از 18 ماه یک استراتژی مشخص نداریم، مثل محدودیت های شبانه و یا محدودیت های تعطیلات که اصلاً جدی گرفته نمی شود و با این وضعیت همچنان موج در موج باید جلو برویم.

در شرایط حاضر حتی قرنطینه هم مُسکن است و درمان نیست، الان اصلاً تعطیلات گذشته به یک طنز فاجعه آمیز تبدیل شد که مردم به شمال رفتند و حالا دسته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کنترل اپیدمی تمام امیدها به دولت جدید است

برای کنترل اپیدمی تمام امیدها به دولت جدید است