مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-04اقتصادي

امکان استعلام چک به صورت اینترنتی فراهم شد


امکان استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی در وب سایت اصلی این بانک در دسترس کاربران قرار گرفته است و ثبت و تایید چک از طریق پیامک نیز پس از نهایی شدن تست های فنی به زودی ممکن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بانک مرکزی، سخنگوی اجرای قانون جدید چک با اشاره به سرویس های جدیدی که برای تسهیل کاربری چک در سامانه صیاد و تنوع و توسعه درگاه های خدمت رسان در این زمینه از سوی بانک مرکزی فراهم شده است، افزود: بانک مرکزی به زودی حداکثر تنوع ممکن را در دسترسی کاربران به سامانه صیاد فراهم خواهد کرد.

آمنه نادعلی زاده با اشاره به اینکه بانک مرکزی از ابتدای راه اندازی سامانه صیاد به توسعه درگاه های خدمت رسان توجه ویژه داشته است، گفت: از ابتدا علاوه بر درگاه های نوین بانکی شامل اینترنت بانک و همراه بانک و ارائه خدمت به صورت حضوری از طریق شعب، برنامک های موبایلی برای خدمت رسانی به استفاده کنندگان چک فعال شده است.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمت از طریق پیامک و کدهای دستوری انجام شده و با همکاری انجام شده با سازمان فناوری اطلاعات ایران و اخذ سرشماره 4040701701 مقرر است، ثبت نقل و انتقالات چک در بستر پیامک از طریق این سرشماره انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استعلام چک به صورت اینترنتی فراهم شد

امکان استعلام چک به صورت اینترنتی فراهم شد