مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-04اقتصادي

ترک فعل در بازگردانی سهام عدالت ارزش سهام را کاهش داد/ مصوبه شورای بورس قانونی نیست


بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور گفت: علت افت ارزش دارایی مردم که موجب خلق فرصت نامشروع برای سرمایه داران بزرگ شده ترک فعل در امر بازارگردانی پرتفوی سهام عدالت است و عامل این موضوع مصوبه شورای عالی بورس بود که به شرکت سپرده گذاری مرکزی اختیار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین امینی خواه امروز در نشست با تعدادی از رسانه های استان لرستان اظهار داشت: سهام عدالت بر درصد قابل توجهی از اقتصاد کشور نقش دارد و جامعه هدف آن 49 میلیون نفر است،لذا در این راستا دفاع از حقوق آنان مورد تاکید بوده و مواردی که موجب تضییع حقوق سهام داران سهام عدالت شده است قابل بررسی و پیگیری است.

وی افزود: علت افت ارزش دارایی مردم که موجب خلق فرصت نامشروع برای سرمایه داران بزرگ شده ترک فعل در امر بازارگردانی پرتفوی سهام عدالت است و عامل این موضوع مصوبه گذشت بیش از یکسال، موضوع بازارگردانی اجرایی نشده و موجب افت ارزش ارزش سهام سرمایه گذاری های استانی تا 60 درصد کمتر ارزش ذاتی آنها شده است و این امر برخلاف حقوق عامه سهامداران و دستورات مقام معظم رهبری رقم خورده و مسببان آن باید پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر بن بست های ناشی از تعلل صندوق توسعه بازار و شرکت سپرده گذاری مرکزی آن است که بجای ایجاد اتخاذ تدبیر سازنده و حل مسئله در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل در بازگردانی سهام عدالت ارزش سهام را کاهش داد/ مصوبه شورای بورس قانونی نیست

ترک فعل در بازگردانی سهام عدالت ارزش سهام را کاهش داد/ مصوبه شورای بورس قانونی نیست