مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-04پزشكي

جنوب غرب خوزستان دیگر بیمارستان سفید ندارد/ شهرها تعطیل نشوند، فاجعه رخ می دهد


تا زمان واکسیناسیون 70 تا 80 درصد مردم فاصله زیادی داریم و تا رسیدن به این نقطه، چاره ای جز رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود ندارد.

- جنوب غرب خوزستان دیگر بیمارستان سفید ندارد/ شهرها تعطیل نشوند، فاجعه رخ می دهد تا زمان واکسیناسیون 70 تا 80 درصد مردم فاصله زیادی داریم و تا رسیدن به این نقطه، چاره ای جز رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تهدید موج جدید کرونا جدی است، گفت: با چنگ و دندان در حال فراهم کردن امکانات هستیم تا هیچ بیمار نیازمند بستری پشت در بیمارستان ها نماند.

دکتر شکراله سلمان زاده در جلسه ستاد مدیریت کرونا منطقه جنوب غرب خوزستان که امروز (13 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: روش برخورد با سویه های مختلف ویروس کرونا تفاوتی ندارد؛ رعایت همان دستورالعمل های اصلی یعنی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، شست وشوی مرتب دست ها و پرهیز از حضور در تجمعات در راس کارهای پیشگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همت مقابله با ویروس چینی کرونا که نسبت به ویروس های دیگر، ویروس نجیبی بود بسیار بالاتر بود اما متاسفانه این همت را در مقابله با ویروس دلتا نداریم و اکنون رعایت دستورالعمل های ساده هم کمرنگ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب غرب خوزستان دیگر بیمارستان سفید ندارد/ شهرها تعطیل نشوند، فاجعه رخ می دهد

جنوب غرب خوزستان دیگر بیمارستان سفید ندارد/ شهرها تعطیل نشوند، فاجعه رخ می دهد