مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-04سياسي

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان منصوب شد


حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان منصوب شد.

- حضرت آیت الله خامنه ای رهبری معظم انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان منصوب کردند.

پیش از این آیت الله شاهچراغی نماینده پیشین ولی فقیه در استان سمنان طی نامه ای به رهبری معظخم انقلاب استفای خود را اعلام کرده بود که در ادامه هفته پیش حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبری انقلاب، طی نامه ای ضمن تجلیل از خدمات آیت الله شاهچراغی از موافقت رهبری معظم انقلاب با درخواست این امام جمعه محبوب مردم استان خبر داده بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، متولد 1343 و از روحانیون استان سمنان است که سابقه مدیریت حوزه علمیه سمنان را در کارنامه خود دارد.

امام جمعه جدید سمنان، از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است و بیشتر به فعالیت های علمی و فرهنگی و حوزوی در حوزه و دانشگاه اشتغال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-آیت الله سیدمحمد شاهچراغی که از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم و مسوولان و گروه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی استان سمنان برخوردار است، متولد 1313 دامغان و از روحانیون سرشناس استان سمنان است که از سال 1380 تاکنون نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان منصوب شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان منصوب شد