مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-04سياسي

گروه تحقیقات اجتماعی دانشگاه آزاد درباره واکسیناسیون تشکیل شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم تشکیل کارگروه های تحقیقات اجتماعی و جامعه شناسی در موضوع واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمودند، اکنون جنگ روانی علیه کشور بسیار بالاست و یکی از موضوعات، قرار گرفتن در پیک پنجم کروناست.

در این شرایط برخی رسانه ها با دلسوزنمایی خود این سوال را مطرح می کنند که چرا مردم واکسینه نمی شوند و از طرف دیگر نیز در فضای مجازی اینگونه تبلیغ می کنند که واکسیناسیون اساساً خوب نیست و می خواهند جلوی فرهنگ واکسیناسیون را بگیرند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: انجام واکسیناسیون از دو منظر دارای اهمیت است و از این حیث، اراده دانشگاه آزاد اسلامی کمک به تسریع واکسیناسیون است، البته در گام اول، واکسیناسیون 58 هزار عضو هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به سرعت حاصل خواهد شد، اما در بحث واکسیناسیون دانشجویان به دلیل تعداد بالا، این امر نیازمند یاری مجموعه های دست اندرکار این موضوع است.

طهرانچی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن 150 دانشکده پیراپزشکی و پزشکی و گستردگی که در سراسر کشور دارد، می تواند در امر واکسیناسیون نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به منظر دومی که در رابطه با ورود دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع واکسیناسیون وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه یک دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه تحقیقات اجتماعی دانشگاه آزاد درباره واکسیناسیون تشکیل شود

گروه تحقیقات اجتماعی دانشگاه آزاد درباره واکسیناسیون تشکیل شود