مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-04ورزشي

محمدرضا گرایی طلایی المپیک را به سینه زد / جهش 20 پله ای ایران در جدول مدال ها + عکس


فرنگی کار تکنیکی و قبراق شیرازی در فینال المپیک توکیو حریف اوکراینی خود را با امتیاز ضربه فنی مغلوب کرد و مقتدرانه قهرمان شد تا ورزش ایران در این دوره بازی ها دو طلایی شود و در جدول مدال ها جهش قابل توجه بیست پله ای داشته باشد.

- برادر کوچکتر خانواده گرایی به نشان ارزشمند طلا در المپیک توکیو 2020 دست یافت تا ورزش ایران بعد از دوازده روز به یک طلای دیگر در بازی های تابستانی در ژاپن دست یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمدرضا گرایی ضمن برتری با امتیاز ضربه فنی مقابل حریف اوکراینی در فینال المپیک، طلای المپیک را به سینه زد و پرچم کشورمان را در سالن دهکده المپیک به اهتزاز درآورد تا سرود ایران برای دومین بار در توکیو به صدا در آید.

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک توکیو، محمدرضا گرایی نماینده وزن 67 کیلوگرم ایران در دیدار فینال و برای کسب مدال طلای المپیک به مصاف پرویز نصیب اف از اوکراین رفت و در پایان با نتیجه قاطع 9 بر 1 به برتری رسید و به مدال با ارزش طلای المپیک رسید.

محمدرضا گرایی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شد، در مبارزه نخست مقابل جولیان هورتا از کلمبیا 8 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز در یک مصاف سخت و دشوار برابر فرانک استابلر دارنده 3 طلای جهان از آلمان 5 بر 5 پیروز شد و به نیمه نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا گرایی طلایی المپیک را به سینه زد / جهش 20 پله ای ایران در جدول مدال ها + عکس

محمدرضا گرایی طلایی المپیک را به سینه زد / جهش 20 پله ای ایران در جدول مدال ها + عکس