مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-04پزشكي

واکسیناسیون 25 درصدی فرهنگیان در ملایر


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه در مجموع حدود 5 هزار نفر از فرهنگیان در سطح شهرستان ملایر واکسینه می شوند، گفت: تا امروز حدود 25 درصد از فرهنگیان شهرستان واکسینه شدند.

- ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه در مجموع حدود 5 هزار نفر از فرهنگیان در سطح شهرستان ملایر واکسینه می شوند، گفت: تا امروز حدود 25 درصد از فرهنگیان شهرستان واکسینه شدند.

محمدرضا بشری در گفت وگو با ایسنا، به شرایط بیماری کرونا در کشور و جهان اشاره و اظهار کرد: طبق نظر متخصصان حوزه آموزش و پرورش، هیچ آموزشی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری شود پس با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی، واکسیناسیون فرهنگیان با همکاری وزارت بهداشت و آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت.

بشری ادامه داد: در سطح شهرستان ملایر با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، واکسیناسیون فرهنگیان در دو مرکز شهید مدنی برای آقایان و مدرسه عشقی فرد برای خانم ها از روز عید غدیر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حدود 26 نیرو در این دو مرکز آماده خدمات رسانی به فرهنگیان هستند، تصریح کرد: تا 16 مرداد ماه تزریق دَز اول واکسن کرونا به اتمام می رسد و دُز دوم نیز دو تا سه هفته قبل از شروع سال تحصیلی جدید انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 25 درصدی فرهنگیان در ملایر

واکسیناسیون 25 درصدی فرهنگیان در ملایر