مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-04دانش

آمادگی دانشگاه آزاد مشهد برای تولید انبوه محفظه ایزوله


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به آمادگی این دانشگاه در تولید انبوه محفظه ایزوله بیماران کرونایی گفت: این محفظه می تواند از شیوع کرونا توسط افراد مبتلا جلوگیری کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به آمادگی این دانشگاه در تولید انبوه محفظه ایزوله بیماران کرونایی گفت: این محفظه می تواند از شیوع کرونا توسط افراد مبتلا جلوگیری کند.

مسعود طاهری لاری ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه مراکز واکسیناسیون کرونای شماره 2 و 3 دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که در سالن ورزشی شهید جوانمرد قصاب همین دانشگاه برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و استان خراسان رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت فعالانه در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس پای کار آمده است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد حل مساله به عنوان یک دانشگاه مرتبط با اجتماع است، افزود: بنابراین تلاش کردیم به جامعه برای حل مشکلات خود کمک کنیم.

در بهمن سال 98 که به تازگی شیوع کرونا مطرح شده بود، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به دلیل داشتن حس مسئولیت پذیری بالای خود به این موضوع ورود پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه آزاد مشهد برای تولید انبوه محفظه ایزوله

آمادگی دانشگاه آزاد مشهد برای تولید انبوه محفظه ایزوله