مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-04سياسي

برنامه پیشگیری از خشونت خراسان جنوبی تدوین شد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: برنامه مدون و کارشناسی شده ای در حوزه خشونت با اولویت زنان، کودکان و نوجوانان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نخستین جلسه بررسی مداخلات و اقدامات پیشگیری از خشونت خراسان جنوبی در سال جاری ظهر امروز با حضور اعضای این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار داشت: زنان، کودکان و نوجوانان به خاطر وضعیت خاصی که دارند در معرض انواع خشونت هستند اما پیشگیری از این آسیب اجتماعی متولی به خصوصی در جامعه ندارد.

وی افزود: واکاوی آموزه های دینی بیانگر جایگاه و تکریم انسان است به طوری که انسان را به عنوان اشرف مخلوقات عنوان کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی تأکید کرد: خشونشت و بد رفتاری های اجتماعی با جایگاه کرامتی انسان متضاد است و به عنوان یک آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

تدوین برنامه پیشگیری از خشونت وحدانی نیا یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی تأکید دارند و قوه قضاییه مکلف است با توجه به ظرفیت همه دستگاه های اجرایی نسبت به تهیه برنامه پیشگیری از جرم مطابق با قوانین و مقررات اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پیشگیری از خشونت خراسان جنوبی تدوین شد

برنامه پیشگیری از خشونت خراسان جنوبی تدوین شد