مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-04سياسي

چرا هواپیمای آبپاش کشور، به جای ایران در ترکیه بود؟


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان با اشاره به کمک ایران به ترکیه و اختصاص هواپیمای آبپاش برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل های این کشور گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان با اشاره به کمک ایران به ترکیه و اختصاص هواپیمای آبپاش برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل های این کشور گفت: مکان و زمان آتش سوزی، روش مبارزه با حریق را تعریف می کند.

سید محمدتقی سجادی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص کمک ایران به ترکیه و اختصاص هواپیمای آبپاش برای خاموش کردن آتش سوزی در جنگل های این کشور، اظهار کرد: کاش می شد از چنین ابزار و امکاناتی در درون کشور استفاده شود.

وی افزود: هر نوع پیشرفت، توسعه و زیرساختی برای اطفای حریق باعث خوشحالی و افتخار کشور است و حال اینکه چنین امکاناتی در کشور وجود دارد که می توانیم از این به بعد برای خاموش کردن آتش از آن ها استفاده کنیم، جای خوشحالی دارد.

سجادی با بیان اینکه مسایل زیست محیطی مرز سیاسی نمی شناسند، عنوان کرد: در مسایل زیست محیطی، اولویت ها را مرزها تعیین نمی کنند.

وی با اشاره به حریق های متناوب در جنگل های زاگرس، هیرکانی و.

ادامه داد: کمک هایی که به کشورهای همسایه شده، در زمان هایی اتفاق افتاده که الزاما در آن موقع امکان استفاده از آن تجهیز در درون کشور و در آن موقعیت آتش سوزی خاص وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هواپیمای آبپاش کشور، به جای ایران در ترکیه بود؟

چرا هواپیمای آبپاش کشور، به جای ایران در ترکیه بود؟