مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-04فناوري

تأکید بر اجرای سریع پروژه شهر هوشمند تبریز توسط ایرانسل


در دیدار مدیرعامل ایرانسل با استاندار آذربایجان شرقی، بر تسریع در انجام پروژه های زیرساختی ارتباطات استان، تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، گفت: اجرای هر چه سریعتر پروژه های زیرساختی و توسعه دسترسی به خدمات ارتباطی، نقش بسیار مهمی در رشد اقتصاد دیجیتال، به خصوص در شرایط کرونایی دارد.

مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه فیبرنوری یک زیرساخت امن برای انتقال دیتا و اجرای پروژه های شهر هوشمند است افزود: در شرایط فعلی که خدمات ارتباطی در حال تحول به نسل پنجم تلفن همراه است، توسعه زیرساخت های نوین ارتباطی، از جمله فیبرنوری، از ضروریات است و ایرانسل به عنوان نخستین ارائه دهنده 5G در ایران، آماده است تا با همکاری دستگاه های اجرایی و ارتباطی استان، این خدمات را در مناطق بیشتری از کشور، از جمله آذربایجان شرقی و تبریز، گسترش دهد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت های ارتباطی استان، بر تسریع در اجرای دیگر پروژه های زیرساختی آذربایجان شرقی، از جمله فیبرنوری تبریز، تأکید کرد.

پورمحمدی، تقویت تعامل بین دستگاه های مختلف استان، از جمله شوراهای اسلامی و شهرداری ها با ایرانسل در توسعه پروژه های شهر هوشمند را نیز مهم ارزیابی کرد و خواستار رفع موانع موجود در این زمینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر اجرای سریع پروژه شهر هوشمند تبریز توسط ایرانسل

تأکید بر اجرای سریع پروژه شهر هوشمند تبریز توسط ایرانسل