مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-04اجتماعي

فرونشست زمین زیرساخت های حیاتی استان کرمان را به خطر انداخته است


بحران دیگر در استان مدیریت منابع آبی و فرونشست خطرناک زمین است که برخی زیرساخت های حیاتی ما را به خطر انداخته است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: بحران دیگر در استان مدیریت منابع آبی و فرونشست خطرناک زمین است که برخی زیرساخت های حیاتی ما را به خطر انداخته است.

دکتر علی زینی وند پیش از ظهر امروز 13 مردادماه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان استانی حادثه خیز است، اظهار کرد: همه تلاش باید این باشد تا استان برای زندگی قابل پیش بینی و مطمئن تر شود.

وی با اشاره به اینکه کرمان استانی زلزله خیز است، افزود: کشور ما در حوزه دانش زلزله شناسی پیشرفت خوبی کرده و بابت اعتبارات و مسائل مالی نباید این موارد معطل بماند.

زینی وند با اشاره به اینکه استاندار سابق کرمان در این حوزه خیلی وقت گذاشتند و حمایت کردند جای تشکر دارد، تصریح کرد: اعلام آمادگی می کنیم بخشی از اعتباراتی که در حوزه معادن مدیریت می شود به حوزه افزایش ایستگاه های لرزه نگاری و پیش نشان گرها هدایت شود.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به خطر وقوع سیل در استان بیان کرد: با همت آب منطقه ای، ارتش و معادن با مدیریت حوزه عمرانی اتفاقاتی در ساماندهی رودخانه ها افتاده که 40 درصد استان را در برابر سیل ایمن کردیم و این کار باید ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست زمین زیرساخت های حیاتی استان کرمان را به خطر انداخته است

فرونشست زمین زیرساخت های حیاتی استان کرمان را به خطر انداخته است