مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-04پزشكي

برخی تالارها پلمب شکنی می کنند/پلمب 8 مورد از اماکن عمومی در خراسان شمالی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: طی هفته اخیر یک هزار و 449 بازدید از تالارها، مراکز، اماکن عمومی و محیط و کارگاه های کاری انجام شد همچنین 690 مورد بازدید نیز در قالب گشت مشترک با همکاری نیروهای داوطلب بسیج و هلال احمر انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، افشین دلشاد، معاون بهداشتی خراسان شمالی در خصوص پلمب برخی مراکز اظهار کرد: طی هفته اخیر یک هزار و 449 بازدید از تالارها، مراکز، اماکن عمومی و محیط و کارگاه های کاری انجام شد همچنین 690 مورد بازدید نیز در قالب گشت مشترک با همکاری نیروهای داوطلب بسیج و هلال احمر انجام گرفت.

وی گفت: در این بازدیدها 8 مورد پلمب و 68 اخطاریه به منظور عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی صادر شد.

دلشاد تصریح کرد: تعدادی از این پلمب ها مربوط به تالارهای عروسی بود که فعالیت غیرمجاز در وضعیت قرمز داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به بازدید های مکرر و با وجود تذکرات و اخطارهای لازم و حتی صدور اخطاریه و پلمب، متأسفانه برخی از تالارها، اقدام به پلمب شکنی و برگزاری مراسم می کنند.

دلشاد افزود: دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی تواند تمامی این موارد را محدود کند و باید متولیان امر، استانداری، سازمان صمت، اصناف و سایر ارگان های مرتبط پای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی تالارها پلمب شکنی می کنند/پلمب 8 مورد از اماکن عمومی در خراسان شمالی

برخی تالارها پلمب شکنی می کنند/پلمب 8 مورد از اماکن عمومی در خراسان شمالی