مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-04اجتماعي

آزمون پایانی جامع گروه نخست مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش


دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون پایانی جامع گروه نخست مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، روز جمعه 22 مرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص خطرناک نبودن اجتماعات برای برگزاری آزمون های حضوری، قطعاً هیچ چیز جایگزین این آزمون ها نخواهد شد.

کچوییان، طراحی سؤالات آزمون برای گروه های 23 گانه دانشگاه فرهنگیان را فعالیت و اقدامی بسیار مهم اعلام و خاطر نشان کرد: طراحی 23 سری سؤال در مرکز سنجش دانشگاه ضریب خطا در آزمون را کاهش می دهد.

چرا که بخش عمده ای از سؤالات سناریو محور و مهارت سنج است.

وی، تنوع سؤالات، متفاوت بودن سؤالات هم گروه شرکت کننده در آزمون و جا به جایی پاسخ سؤالات برای هم گروه ها را از جمله شاخص های مهم برگزاری آزمون برشمرد.

عضو هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان، در ادامه از دوره های برگزاری آزمون جامع پایانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار در کشور سخن گفت و تصریح کرد: آزمون صلاحیت حرفه ای و تعیین شایستگی های معلمان آموزش و پرورش طی 3 دوره و برای سه گروه مشخص برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول، با اشاره به خبر منتشر شده قبل در خصوص اعلام 12 شهریور ماه به عنوان روز برگزاری آزمون پایانی جامع برای مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، تاکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون پایانی جامع گروه نخست مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

آزمون پایانی جامع گروه نخست مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش