مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-04پزشكي

کارگران مشاغل پرخطر کی واکسن می زنند؟


واکسیناسیون گروه های پرخطر شغلی در حالی از اواسط مرداد آغاز شده که مقامات کارگری تاکید دارند با توجه به آنکه بخشی از کارگران کشور در مشاغل پرخطر فعالیت می کنند به جهت حفظ سلامت باید در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واکسیناسیون گروه های شغلی پرخطر همچنان که پیش از این اعلام شده بود از اواسط مردادماه آغاز شده و کار واکسیناسیون برای گروه های هدف با سرعت در حال انجام است، هرچند انتظار می رود مردم بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند تا موج پنجم بیماری کنترل شود.

همزمان با عید غیر خم واکسیناسیون مشاغل پرخطر شامل اساتید دانشگاه و حوزه، معلمان، کارمندان بانکها، زندانها و بخشهای حمل و نقل ریلی، دریایی و هوایی آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

در حال حاضر گروه های شغلی زیادی همچون خبرنگاران، کارمندان بانکها، کلانتری ها، آموزشگاهها، آرایشگاهها، نانوایی ها، استخرها، هتل ها، مهد کودکها، تالارهای پذیرایی و باشگاههای ورزشی جزو گروههای شغلی پرخطر به شمار می روند.

پیش از این، رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرده بود که از اواسط مرداد ماه واکسیناسیون گروه های شغلی پرخطر آغاز می شود و درگام نخست، معلمین، مدیران مدارس و اساتید دانشگاهها واکسینه خواهند شد و پس از آن واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران مشاغل پرخطر کی واکسن می زنند؟

کارگران مشاغل پرخطر کی واکسن می زنند؟