مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-04اجتماعي

تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور/ افزایش فعالیت بادهای 120 روزه


سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور و افزایش فعالیت بادهای 120 روزه از امروز (13 مرداد) هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور و افزایش فعالیت بادهای 120 روزه از امروز (13 مرداد) هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی، آمده است: امروز (13 مرداد) رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ در ارتفاعات استان های مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان و غرب گلستان رخ خواهد داد.

همچنین فعالیت این سامانه فردا (14 مرداد) در جنوب شرق چهارمحال و بختیاری، شمال شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس، جنوب غربی کرمان و ارتفاعات مازندران مورد انتظار است و در چنین شرایطی طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، برخورد صاعقه و خسارت ناشی از بارش تگرگ و تندباد لحظه ای دور از انتظار نیست.

از این رو اجتناب از تردد و اتراق در اطراف رودخانه ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات، احتیاط در عبور از ساختمان های نیمه کاره و تابلوها و اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می شود.

سازمان هواشناسی همچنین با صدور هشداری زرد رنگ آورده است: رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ طی امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور/ افزایش فعالیت بادهای 120 روزه

تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور/ افزایش فعالیت بادهای 120 روزه