مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-04پزشكي

تزریق 170 هزار دز واکسن کرونا در زنجان/ روند شیوع کووید19 در زنجان شتاب گرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از 170 هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، گفت: درصد مراجعه در بین گروه های سنی مختلف دعوت شده متفاوت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به اینکه واکسیناسیون جامعه هدف به صورت مطلوب در حال انجام است، اظهار کرد: در حال حاضر دریافت کنندگان دز نخست واکسن در استان بیش از 170 هزار نفر هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد تزریق واکسن به مادران شیرده و باردار گفت: تزریق واکسن کرونا برای مادران شیرده مشکلی ندارد، ولی در مورد مادران باردار باید با مشورت پزشک انجام شود.

وی با اشاره به ادامه تزریق واکسن برای گروه های سنی گفت: در حال حاضر تزریق برای افراد بالای 50 سال انجام می شود ولی درصد مراجعه برای تزریق واکسن در بین گروه های سنی اعلام شده متفاوت است به این صورت که در بین جمعیت بالای 80 سال استان که 18 هزار نفر هستند، حدود 80 درصد واکسینه شده اند.

فزلباش با بیان اینکه تاکنون 82 درصد از گروه سنی 75 تا 79 که 13 هزار 613 نفر هستند برای تزریق واکسن مراجعه کرده اند، ادامه داد: این درصد برای جمعیت 18 هزار نفری گروه سنی 70 تا 74 سال 84 درصد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 170 هزار دز واکسن کرونا در زنجان/ روند شیوع کووید19 در زنجان شتاب گرفت

تزریق 170 هزار دز واکسن کرونا در زنجان/ روند شیوع کووید19 در زنجان شتاب گرفت