مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-04پزشكي

نگاهی علمی به هذیان گویی ناخودآگاه کودکان خردسال در خواب


معمولا کودکان خردسال درگیر با اختلالات خواب مواردی از جمله هذیان گویی را طی دو ساعت اول خواب خود بروز می دهند یعنی زمانی که در فاز عمیق خواب یا مرحله NREM به سر می برند.

- اختلالات خواب از جمله صحبت کردن ناخودآگاه، هذیان گویی و یا حتی راه رفتن طی خواب مواجه می شوند که می تواند والدین را به چالشی جدی بکشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه سر می برند.

با وجود آن که هنوز محققان نتوانسته اند به دلایل اصلی صحبت و یا حرکت کودکان طی خواب دست یابند، اما اطلاعات علمی مهمی در اختیار والدین قرار دارد که می توانند به کمک آنها امنیت و سلامت فرزند خود را تضمین کنند.

هذیان گویی در خواب چیست و فرزند خردسالمان چه علائمی را نشان خواهد داد؟ در مقاله ای از ، هذیان گویی با تکرر کمتر از یکبار در هفته خفیف در نظر گرفته شده است.

اما چه زمانی باید نگران این موضوع باشیم و تشخیص دهیم فرزندمان نیاز به مداخله پزشکی خواهد داشت؟ اگر هذیان گویی هر شب و به طور مرتب برای بیش از یک ماه استمرار یابد، توجه بیشتر والدین ضروری خواهد بود.

هذیان گویی و راه رفتن حین خواب معمولا از چه زمانی در کودکان خردسال آغاز می شود؟ در مقاله ای که اخیرا از طریق موسسه ذهن کودک در اختیار علاقه مندان قرار گرفته، به این موضوع پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی علمی به هذیان گویی ناخودآگاه کودکان خردسال در خواب

نگاهی علمی به هذیان گویی ناخودآگاه کودکان خردسال در خواب