مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-04سياسي

مجلس با دولت قوی همراهی خواهد کرد


نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به آقای رییسی مکرراً توصیه می کنم که از وزرای سالخورده و مسن استفاده نکند و بداند مجلس با دولت قوی همراهی خواهد کرد.

- حجت الاسلام سیدکاظم موسوی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره کابینه دولت سیزدهم که قرار است فردا (پنجشنبه) همزمان با تحلیف رییس جمهور در مجلس به پارلمان معرفی شود، اظهار داشت: امیدواریم کابینه و وزرای دولت جدید را  افرادی توانمند، متخصص و مشرف بر حوزه کاری تشکیل دهند.

  نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس صداقت، روحیه جهادی، اقتصاددان بودن، خستگی ناپذیری و دوری از روحیه اشرافی گری را از صفاتی عنوان کرد که باید در وزرای دولت سیزدهم وجود داشته باشد.

موسوی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید علاوه بر نظارت بر قیمت کالاهای اساسی اقلام و نیازهای مردم را تامین کند،گفت: توجه ویژه با اقشار ضعیف جامعه، رشد و جهش تولید در استان های محروم کشور، توجه به خرده سرمایه ها، ایجاد راهکار برای جهت دهی آنان به سمت تولید و ایجاد اشتغال واقعی از دیگر وظایف و رسالت های دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از افراد مجرب و همچنین جوانان برای حضور در سیستم اجرایی کشور بهره مند شود و به آنان میدان بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با دولت قوی همراهی خواهد کرد

مجلس با دولت قوی همراهی خواهد کرد