مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-04سياسي

آمادگی رزمی و توان دفاعی مهمترین مؤلفه یگان های نظامی است


جانشین معاونت ارزیابی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: مهمترین مؤلفه نیروهای مسلح، داشتن آمادگی رزمی و توان دفاعی است تا بتوانند در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنند.

- ، امیر علی جهانشاهی جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در جمع فرماندهان یگان های عمده نیروی زمینی ارتش، با تأکید بر اینکه فرماندهان باید یگان خود را همواره در شرایط شب عملیات آماده نگه دارند اظهار داشت: مطالبه فرماندهی معظم کل قوا این است که در هر حالتی یگان های نظامی باید از آمادگی رزمی و توان دفاعی بالایی برخوردار باشند و فرماندهان باید یگان تحت امر خود را همانند شب عملیات ببینند.

وی ارزیابی یگان های نیروهای مسلح را بسیار مهم خواند و افزود: ارزیابی میدانی توان و آمادگی دفاعی و رزمی در راستای روزآمد کردن نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات و جنگ های آینده است.

جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم نیروی انسانی اشاره و عنوان کرد: نیروی انسانی در سطح نیروهای مسلح بسیار مهم و مؤلفه اصلی محور آمادگی رزمی است به ویژه در ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی به عنوان محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی رزمی و توان دفاعی مهمترین مؤلفه یگان های نظامی است

آمادگی رزمی و توان دفاعی مهمترین مؤلفه یگان های نظامی است