مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-04سياسي

ضرورت آموزش جنگ رسانه ای پارتیزانی به فعالان فضای مجازی


سبحانی حضور درمیدان فضای مجازی و واکنش سریع را امری ضروری دانست و گفت: باید از آرایش جنگ کلاسیک خارج و به جنگ پارتیزانی روی بیاوریم و آموزش های جدیدی را به فعالان مجازی و رسانه ای ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی در نشست مشترک مدیران این قطب با معاون و مدیران معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه با اشاره به پیشینه هنر و رسانه در دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مرکز هنر و رسانه از گذشته دارای ظرفیت بالایی بود، اما انسجام لازم را نداشت و امید است که با ایجاد معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در دفتر تبلیغات اسلامی، شاهد انسجام این بخش باشیم.

وی ضرورت همکاری با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در زمینه فِرَق همکاری خوبی را داشته باشیم این الگویی برای همکاری در بخش های دیگر دفتر خواهد بود.

رییس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان های انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: با نگاه راهبردی می توانیم مسیرهای طولانی نیل به اهداف را کوتاه کنیم و در عین حال از ظرفیت های خود استفاده بهتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: لازم است این نگاه راهبردی با برگزاری جلسات متعدد توسعه یابد و اولین اندیشکده ای که تأسیس آن توسط معاونت باید پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش جنگ رسانه ای پارتیزانی به فعالان فضای مجازی

ضرورت آموزش جنگ رسانه ای پارتیزانی به فعالان فضای مجازی