مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-04سياسي

بر زمین ماندن طرح بیمه رایگان روستاییان/ چشم امید روستاییان به دولت «کار و کرامت»


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی گفت: رییس جمهور سابق 15 مهرماه روز روستا، طرحی را کلید زد که براساس آن، سه دهک پایین جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و تا 5 سال اول کمک هایی برای آن ها در نظر گرفته شود اما متأسفانه .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا اسدی ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران و اجرای ماده 29 قانون اساسی پیش بینی و تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 51 هزار نفر مشمول هیچ بیمه ای نیستند اما از سال 1384 تاکنون حدود 18 هزار و 500 نفر بیمه شده اند، بیان داشت: سال گذشته بیش از یک هزار نفر بازنشسته و 73 نفر هم از کار افتاده شدند که ماهیانه حقوق می گیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی با اعلام اینکه در استان حدود 100 هزار خانوار تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند که این موضوع نگران کننده است، مطرح کرد: پوشش این بیمه در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت هم افزوده شد که تمام شهرهای استان می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر زمین ماندن طرح بیمه رایگان روستاییان/ چشم امید روستاییان به دولت «کار و کرامت»

بر زمین ماندن طرح بیمه رایگان روستاییان/ چشم امید روستاییان به دولت «کار و کرامت»