مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-04بين الملل

مبلغان به استفاده از ابزار نوین تبلیغ اهتمام ورزند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی باتاکید بر اینکه مبلغان باید به استفاده از ابزار نوین تبلیغ اهتمام ورزند، گفت: باید در کار تبلیغی زیست بوم هر منطقه مد نظر قرار گیرد.

- به گزار در کارگروه تبلیغ نوین اظهار کرد: دین اسلام یک دین جهان شمول و همه شمول است و از آغاز نیز محدود به شبه جزیره عربستان نشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: ما در سبک تبلیغی پیامبر اکرم (ص) نیز مشاهده می کنیم که افق دیدشان جهانی بود و از ابزارهای تبلیغی روز برای انتقال پیامشان استفاده کردند.

رضایی ادامه داد: از دوران رنسانس و قرن هیجدهم میلادی ابزارهای تبلیغی تغییر پیدا کرد و تحولی در آن صورت گرفت که ما اگر بخواهیم موفق شویم باید از ابزارهای روز برای اندیشه صحیح خود استفاده کنیم.

وی با استفاده بر ضرورت آشنایی بر شیوه های استفاده از ابزارهای تبلیغ نوین تاکید کرد و گفت: ما می توانیم در برابر رسانه های نوین دو رویکرد داشته باشیم که یک رویکرد استفاده از آن علیه اندیشه باطل و دشمن و رویکرد دیگر استفاده صِرف از شیوه تبلیغی سنتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ما باید ضمن دشمن شناسی، ابزار تبلیغی دشمن را نیز بشناسیم و از آن به بهترین نحو برای نفوذ اندیشه حق و دین در جامعه بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان به استفاده از ابزار نوین تبلیغ اهتمام ورزند

مبلغان به استفاده از ابزار نوین تبلیغ اهتمام ورزند