مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-04اجتماعي

افتتاح فاز از اول رود پارک مشهد


شهردار مشهد با اشاره به افتتاح فاز اول رود پارک مشهد،گفت: امیدوارم فاز دوم که فاصله بین دندانپزشکان و پل ستاری است در مدیریت شهری آینده مورد توجه دوستان قرار بگیرد و به سرانجام برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با اشاره به افتتاح فاز اول رود پارک مشهد،گفت: امیدوارم فاز دوم که فاصله بین دندانپزشکان و پل ستاری است در مدیریت شهری آینده مورد توجه دوستان قرار بگیرد و به سرانجام برسد.

محمدرضا کلایی در پست اینستاگرامی درباره رودپارک می نویسد؛ بسیار خوشحالم از این که آخرین گزارش کاریم به عنوان شهردار مشهد به شما همشهریان، یکی از مهمترین و دوست داشتنی ترین پروژه های دوران حضورم در شهرداری مشهد است؛ پروژه رود پارک مشهد در این دوره، وظیفه اصلی من و همکارانم توسعه متوازن زیرساخت های شهر مشهد بود تا بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم و یکی از این پروژه ها تبدیل به رود پارک شد.

جذابیت این پروژه این است که در فضایی که سال ها خالی بودن زمین های اطراف بزرگراه امام علی (ع) جلوه زشتی به این نقطه از شهر مشهد داده بود حالا رودخانه دائمی مشهد به جریان افتاده و با آب دائمی در گردش و تعبیه دو حوضچه، خود جریان آب می تواند شور و شوق زندگی را به آدم القا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز از اول رود پارک مشهد

افتتاح فاز از اول رود پارک مشهد