مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-04اقتصادي

تأمین اجتماعی: دریافت هزینه نسخه الکترونیک در داروخانه ها غیرقانونی است


مصوبه شورای عالی بیمه از طریق مجاری قانونی به داروخانه ها ابلاغ شده و از 9 مرداد ماه بابت هر نسخه الکترونیک مبلغ چهار هزار تومان به داروخانه ها پرداخت می شود.

- مصوبه شورای عالی بیمه از طریق مجاری قانونی به داروخانه ها ابلاغ شده و از 9 مرداد ماه بابت هر نسخه الکترونیک مبلغ چهار هزار تومان به داروخانه ها پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان هزینه نسخه الکترونیک داروخانه ها را پرداخت می کند، گفت: دریافت هرگونه هزینه از بیمار برای نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه ها غیرقانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در سلسله نشست های رویای تامین اجتماعی فراگیر که با عنوان آینده نگاری منابع تامین اجتماعی، وصول مطالبات و پایداری منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: براساس مصوبه شورای عالی بیمه، هزینه تبدیل نسخه دست نویس به نسخه الکترونیکی توسط سازمان تامین اجتماعی به داروخانه ها پرداخت شده و هزینه ای از بیمه شدگان دریافت نخواهد شد.

وی تاکید کرد: مصوبه شورای عالی بیمه از طریق مجاری قانونی به داروخانه ها ابلاغ شده و از 9 مرداد ماه بابت هر نسخه الکترونیک مبلغ چهار هزار تومان به داروخانه ها پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اجتماعی: دریافت هزینه نسخه الکترونیک در داروخانه ها غیرقانونی است

تأمین اجتماعی: دریافت هزینه نسخه الکترونیک در داروخانه ها غیرقانونی است