مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-04پزشكي

وضعیت ابتلای به کرونا در بابل نگران کننده است


معاون بهداشتی علوم پزشکی بابل با اشاره به بستری بودن بیش از هزار نفر در بیمارستان های شهرستان وضعیت ابتلای بیماری را نگران کننده دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اسفند 1398 که حداکثر بستری به 420 نفر رسیده بود و بعد از آن روند کاهشی به خود گرفت، بسیار نگران کننده تر و وخیم تر است.

وی گفت: فعلاً توانستیم بستری سرپایی را راه اندازی کنیم تا بر این اساس کمی تاب آوری سیستم را افزایش دهیم زیرا افزایش ظرفیت پذیرش سرپایی باعث شد که ما در حال حاضر بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کرده و پیش از اینکه بیمار به مرحله خطرناک برسد درمان ها را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه مردم اگر کار فوری ندارند به هیچ عنوان به مراکز درمانی مراجعه نکنند، گفت: برخی افراد بدون اینکه وضعیت شان اورژانسی باشد به دندانپزشکی مراجعه می کنند.

توصیه می شود در چنین شرایطی اگر شرایط اورژانسی ندارند هرگز به مراکزی مانند دندانپزشکی مراجعه نکنند.

تزریق 128 هزار دز واکسن در بابل معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره روند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان گفت: تاکنون حدود 128 هزار دُز واکسن در بابل تزریق شده است و روزانه شش هزار نفر در بابل واکسن دریافت می کنند.

جوانیان درباره میزان اثر بخشی واکسن ها نیز گفت: سینوفارم 50 تا 70 درصد در کشورهای مختلف، آسترازنکا 70 درصد و برای واکسن پاستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ابتلای به کرونا در بابل نگران کننده است

وضعیت ابتلای به کرونا در بابل نگران کننده است