مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-04اقتصادي

ثبت اطلاعات شغلی 25 میلیون نفر در سامانه کسب و کار


معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: 25 میلیون نفر اطلاعات شغلی خود را در سامانه ملی اشتغال و کسب وکار وارد کرده اند که از این تعداد 9 میلیون نفر موفق به دریافت کد شغلی شدند.

- معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: 25 میلیون نفر اطلاعات شغلی خود را در سامانه ملی اشتغال و کسب وکار وارد کرده اند که از این تعداد 9 میلیون نفر موفق به دریافت کد شغلی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آبان ماه سال گذشته معاون اشتغال وزیر کار از راه اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار خبر داد؛ سامانه ای که وزارت کار در راستای سیاستگذاری و برنامه ریزی بازار کار و اشتغال کشور، راه اندازی کرد و ایجاد بانک اطلاعات شغلی افراد در سن کار، بانک اطلاعات بنگاهها و پایگاه اطلاعات مشاغل کشور، از بخش های اصلی این سامانه اعلام شد.

کاربران می توانند تمامی اطلاعات مربوط به سوابق شغلی، تحصیلی، گواهینامه ها و .

را در این سامانه درج و رزومه کاری خود را تکمیل کنند.

یکی از اهداف راه اندازی این سامانه دسترسی به آمار و اطلاعات مرتبط با عرضه و تقاضای نیروی کار است به نحوی که اطلاعات و داده های دقیق و جامع بازار کار و اشتغال از طریق این سامانه در اختیار مدیران ارشد و سیاست گذاران کشور قرار می گیرد تا بتوانند در طراحی سیاستها و برنامه های اشتغال و تنظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات شغلی 25 میلیون نفر در سامانه کسب و کار

ثبت اطلاعات شغلی 25 میلیون نفر در سامانه کسب و کار