مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-04سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تهران در بخش بهداشت تا پایان سال


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام استان در بخش بهداشت تا پایان سال جاری خبر داد.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام استان در بخش بهداشت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود شفیعی در نشست خبری امروز چهارشنبه در تشریح عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال 1394 شکل گرفت.

در حقیقت دولت یازدهم در بدو شروع فعالیت خود تشکیل این سازمان را در دستور کار قرار داد و نهایتا این سازمان شکل گرفت.

وی افزود: فعالیت های این سازمان در حوزه امور علمی، فرهنگی و آموزشی قابل مشاهده و ارزیابی است به شکلی که طی هفت سال گذشته تعداد زیادی از پروژه های بیمارستانی همچون بیمارستان ملارد که به اتمام رسیده و تنها بخش کوچکی از تکمیل تجهیزات آن باقی مانده به همراه بیمارستان های شهریار، قدس، فیروزآبادی، امام حسین (ع) در بهارستان و.

در همین مدت تکمیل شده است.

در هشت سال گذشته بیش از 3000 تخت بیمارستانی در استان تهران افزوده شده است وی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی ایران در استان تهران افزایش تخت بیمارستانی نداشتیم اما ظرف مدت هشت سال گذشته بیش از 3000 تخت بیمارستانی در استان تهران افزوده شده است که بی تردید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تهران در بخش بهداشت تا پایان سال

تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تهران در بخش بهداشت تا پایان سال