مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-04پزشكي

کرونای گیلان رکورد پیک های گذشته را هم زد!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با انتقاد از بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: شرایط کنونی استان در شیوع بیماری کووید 19 نسبت به اسفند سال 98 سخت تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آبتین حیدرزاده ظهر امروز در وبینار مدیران شبکه های بهداشت و درمان سراسر گیلان با بیان اینکه وضعیت کنونی استان ازلحاظ شیوع بیماری کرونا، نسبت به اسفند سال 98 سخت تر است، اظهار کرد:  از ابتدای شیوع تجربه کرده است.

وی با اشاره به عدم رعایت شهروندان نسبت به پروتکل های بهداشتی، افزود: باوجوداین وضعیت، متأسفانه بحرانی بودن اوضاع جدی گرفته نمی شود .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش موارد سرپایی و بستری در بیمارستان ها، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و اعمال محدودیت های شغلی، ممانعت از حضور مسافران در استان در شرایط کنونی برای توقف انتقال و شیوع بیشتر ویروس، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

حیدرزاده با اذعان به اینکه فرایند واکسیناسیون در استان با سرعت قابل توجهی در حال انجام است، افزود: در کنار واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، تعطیلی مشاغل غیرضروری، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و دورهمی ها برای ارتقاء ایمنی و سلامت استان بسیار تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای گیلان رکورد پیک های گذشته را هم زد!

کرونای گیلان رکورد پیک های گذشته را هم زد!