مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-04سياسي

اختلالی که در پخش کنسرت های مجازی پیش آمد


حمید قنبری _ نوازنده و پژوهشگر موسیقی _ درباره اختلال در پخش بخش سوم از کنسرت های آنلاین ماه و نوا، با انتقاد از فراهم نبودن زیرساخت های قابل اعتماد، - اظهار کرد: در شرایط کنونی، حتی اندک فرصت های موجود برای حفظ ارتباط مردم با موسیقی را هم نباید از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید قنبری با اشاره به همسویی و همدلی نوازندگان و عوامل اجرایی کنسرت های آنلاین برنامه ریزی شده، گفت: در شرایطی که امکان برگزاری کنسرت با حضور مستقیم مخاطبان در سالن های اجرا مهیا نیست، به طور قطع دغدغه هنرمندان، حفظ ارتباط مردم با موسیقی است و از سوی دیگر عوامل اجرایی کنسرت های آنلاین همدل با این دغدغه در تلاش برای بهره برداری از فرصت های مجازی برای تقویت این ارتباط هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچنان که پیش از شیوع ویروس کرونا، اجرای موسیقی در سالن ها مستلزم عبور از مقدمات پیچیده و نفس گیر اداری بود، در شرایط فعلی هم مجریان و برنامه ریزان اجراهای آنلاین با زیرساخت های ضعیف و معیوب و بسترهای بعضا سیاست زده مواجه هستند.

در این زمینه آنچه بیش از همه ارزشمند و ستودنی است، دغدغه مشترک عوامل اجرایی و هنرمندان برای رساندن صدای موسیقی به گوش مخاطبانی است که به جبر پاندمی دچار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلالی که در پخش کنسرت های مجازی پیش آمد

اختلالی که در پخش کنسرت های مجازی پیش آمد