مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-04سياسي

نامزدهای متخلف انتخابات ملزم به جبران خسارت اموال عمومی هستند


معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: نامزدهای متخلف باید نسبت به جبران خسارت اموال عمومی اقدام کنند در غیر این صورت با برخورد قاطعانه دادگستری مواجه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، گفت: متأسفانه با وجود آنکه پیش از انتخابات بارها و از طرق مختلف از نامزدهای شورای شهر خواسته شد قوانین و مقررات رعایت کنند و تنها در چارچوب قانون حرکت کنند اما متأسفانه باز هم شاهد تخلف از سوی برخی از نامزدهای انتخاباتی بودیم.

خیرمند ادامه داد: با وجود آنکه فضای کافی برای تبلیغات نامزدها و جلوگیری از آلودگی های بصری و حفظ سیمای شهری توسط شهرداری ها پیش بینی شده بود اما برخی از نامزدها با نصب بنر در مکان های غیرمجاز در شهر منجر به تخریب سیما و منظر شهری شده و هزینه های گزافی را به شهرداری تحمیل کردند.

وی گفت: نامزدهای متخلف موظف هستند به قید فوریت و به صورت خود معرف به شهرداری ها مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه های پاکسازی شهر از بنرهای غیرمجاز اقدام کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی در پایان بیان کرد: در صورتی که کاندیداها هزینه های شهرداری را پرداخت نکنند دادگستری مطابق گزارشی که کمیته مستندسازی فرمانداری ارائه می کند با نامزدهای متخلف قاطعانه برخورد قضایی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای متخلف انتخابات ملزم به جبران خسارت اموال عمومی هستند

نامزدهای متخلف انتخابات ملزم به جبران خسارت اموال عمومی هستند