مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-04پزشكي

بستری 2355 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی/ حال 414 بیمار وخیم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار و 355 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند، گفت:  از این تعداد یک هزار و 837 بیمار کرونایی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که علاوه بر کلان شهر مشهد 15 شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

  دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: روند تعداد مبتلایان کرونا در بخش سرپایی و بستری و همچنین فوتی ها  همچنان افزایشی است، به طوری که روز گذشته 655 نفر بستری جدید در بیمارستان های خراسان رضوی گزارش شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون 414 بیمار بدحال در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند.

انجیدنی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد مبتلایان مشخص نیست استان خراسان رضوی به قله موج پنجم کرونا رسیده است یا خیر! دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مردم خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از مراجعه مستقیم به بیمارستان خودداری کرده و بیمار کرونایی بدحال را از طریق تماس با 115 انتقال دهند و یا اگر بیمار بدحال نیست از طریق مراکز بهداشتی 16 ساعته  و درمانگاه های عمومی و تخصصی سطح شهر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 2355 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی/ حال 414 بیمار وخیم است

بستری 2355 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی/ حال 414 بیمار وخیم است