مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-04اقتصادي

توسعه شهر مالوجه نیازمند اعتبارات کافی است


فرماندار شهرستان قروه در حاشیه رونمایی ارتقای روستای مالوجه به شهر گفت:کل بودجه اختصاص یافته به شهرستان قروه 25 میلیارد تومان است که با این رقم اعتبارات نمی توان توسعه جاده ای مانند شهر مالوجه را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، حسین الماسی ظهر امروز در مراسم ارتقای روستای مالوجه به شهر اظهار داشت: یک مجتمع آبرسانی توان تامین آب آشامیدنی برای 25 روستای شهر مالوجه را ندارد و برای رفع این معضلات چندین حلقه چاه حفر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ضرورت دارد صاحبان معادن این منطقه پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا را در کنار پرداخت حقوق قانونی خود به سرانجام برسانند و این موضوع در حال پیگیری است و کارهای مثبتی در این زمینه انجام شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه شهر مالوجه نیازمند تخصیص بودجه کافی است و اعضای شورای شهر با انتخاب شهردار کارآمد می توانند مشکلات و کمبودهای منطقه را بر طرف کنند همچنین این فرایند نیازمند زمان کافی و صبوری مردم در پیشبرد طرح های توسعه شهری مالوجه است.

مشکل کمبود آب آشامیدنی در مالوجه بخشدار شهر دلبران نیز در حاشیه این مراسم گفت: مشکلات مالوجه شامل نبود جاده مناسب، نبود شبکه فاضلاب، بهسازی معابر، نبود ماشین آلات شهرداری و آتش نشانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهر مالوجه نیازمند اعتبارات کافی است

توسعه شهر مالوجه نیازمند اعتبارات کافی است