مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-04سياسي

نبرد چهارگانه شهردار بندرعباس برابر نبرد دوگانه رییس شورای شهر


در حالی ششمین شورای اسلامی شهر بندرعباس از روز شنبه 16 مردادماه کار خود را آغاز می کند که از هم اکنون بازار گمانه زنی و شاعیات پیرامون دو انتخاب مهم این پارلمان شهری از مدت ها پیش آغاز و در فاصله سه روز مانده تا مراسم تحلیف به اوج خود رسیده است.

- ایسنا/هرمزگان در حالی ششمین شورای اسلامی شهر بندرعباس از روز شنبه 16 مردادماه کار خود را آغاز می کند که از هم اکنون بازار گمانه زنی و شاعیات پیرامون دو انتخاب مهم این پارلمان شهری از مدت ها پیش آغاز و در فاصله سه روز مانده تا مراسم تحلیف به اوج خود رسیده است.

فاطمه جراره، احمد کناری نژاد، یعقوب دبیری نژاد، احمد عامری، حسن سالاری، عیسی عباسی، سید محمدرضا موسوی، عبدالرضا سراجی، فریده عامری، اسماعیل رییسی و اسماعیل بواشه به عنوان 11 عضور شورای شهر دوره ششم شهر بندرعباس از سوی مردم انتخاب شدند و وظیفه چهارساله هدایت امور شهری و نظارت بر عملکرد دتسگاه های اجرایی شهرستان به ویژه شهرداری بندرعباس را بر دوش خواهند کشید.

حال در نخستین گام باید این 11 عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در میدان نبرد داخلی بر سر انتخاب هیات رییسه وارد کارزار شده و در میان خود یک نفر را بر صندلی داغ ریاست شورای اسلامی شهر بندرعباس به مدت یکسال بنشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد چهارگانه شهردار بندرعباس برابر نبرد دوگانه رییس شورای شهر

نبرد چهارگانه شهردار بندرعباس برابر نبرد دوگانه رییس شورای شهر