مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-04سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب منشوری جامع برای پیشرفت همه جانبه است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این نهاد به عنوان متولی اصلی برنامه ها و مناسبت ها بی تردید جایگاه ویژه و رسالتی در تحقق گام دوم انقلاب بر عهده دارد.

- حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در نشست ، تخصصی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را منشوری جامع از سوی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: این بیانیه که در ارتباط با سه مقطع زمانی پیش از انقلاب، چهل سالگی انقلاب و چشم انداز انقلاب خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان انتشار یافته تنها برای امروز و امسال نیست بلکه ابعاد و اثرات این نامه قطعا در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه آنچه برای عموم مردم و دلسوزان این نظام و انقلاب ضرورت دارد مطالبه گری بندها و موارد این منشور است، خاطرنشان کرد: تجربه چهل سال گذشته نشان داده هر کجا مردم در صحنه بوده اند ، حضور پر رنگ آنها به تسریع و تحقق امور کمک کرده و نسخه شفابخش مشکلات بزرگ و کوچک بوده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا ، بیانیه مقام معظم رهبری باید در مرحله نخست به گفتمان و سپس به مطالبه عمومی آحاد مردم از مسئولین تبدیل شود و برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت های و ایام الله انقلاب اسلامی بعنوان شعائر نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب منشوری جامع برای پیشرفت همه جانبه است

بیانیه گام دوم انقلاب منشوری جامع برای پیشرفت همه جانبه است