مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-04اقتصادي

مجتمع فولاد بیجار شهریورماه 1400 به بهره برداری خواهد رسید


پروژه ساخت مجتمع فولاد گروس در شهرستان بیجار هم اکنون دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

- ، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جریان بازدید از مجتمع فولاد گروس اظهار کرد: شهرستان بیجار یکی از قطب های معدنی کردستان بوده و ایجاد مجتمع فولاد یکی از نیازهای ضروری این منطقه است.

وی افزود: مجتمع فولاد گروس یکی از پروژه های مهم اقتصادی در این شهرستان بوده و با بهره برداری از آن سالانه 300 هزار تن فولاد در استان تولید خواهد شد.

استاندار کردستان اعلام کرد: با شروع به کار این مجتمع صنعتی شاهد اشتغال زایی مستقیم برای 100 نفر از جوانان این منطقه و اشتغال زایی غیر مستقیم برای بیش از دو هزار نفر خواهیم بود.

مرادنیا خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات ساخت مجتمع فولاد گروس دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و بر اساس پیش بینی ها تا شهریورماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه فولاد بیجار با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال ساخته خواهد شد و برای راه اندازی این پروژه به 200 لیتر آب برای هر یک تن کنستانتره نیاز است که برای رفع این نیاز دو حلقه چاه حفر شده است.

استاندار کردستان همچنین اظهار داشت: در مبحث تأمین برق مجتمع نیز به دو مگاوات برق نیاز است که به زودی موانع پیش روی این مهم برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فولاد بیجار شهریورماه 1400 به بهره برداری خواهد رسید

مجتمع فولاد بیجار شهریورماه 1400 به بهره برداری خواهد رسید