مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-04پزشكي

پیشتازی بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به مؤسسات خصوصی و دولتی دانشگاهی


مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پیشتازی اداره کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات طرف قرارداد خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پیشتازی اداره کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات طرف قرارداد خبر داد.

شاهدخت فتحی بیرانوند امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات تشخیصی، درمانی طرف قرارداد در کشور پیشتاز است.

وی با اشاره به پیگیری های به عمل آمده بابت جذب اعتبارات تخصیص یافته در سال 99 و سال جاری، افزود: توانسته ایم در سال 99 و سال جاری برای بخش درمان دولتی دانشگاهی بیش از 148 میلیارد تومان، برای سطح یک روستایی بیش از 31 میلیارد تومان و برای بخش خصوصی 34 میلیارد تومان که در مجموع 213 میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته را جذب کنیم.

فتحی بیرانوند با اشاره به آخرین پرداخت مطالبات به پزشکان، مؤسسات و مراکز تشخیصی، درمانی طرف قرارداد، بیان کرد: لرستان در پرداخت مطالبات مراکز و مؤسسات طرف قرارداد بروز بوده به طوری که در بخش دولتی دانشگاهی برای دارو و رمدسیویر که به صورت کاغذی و الکترونیکی تجویز شده بیش از پنج میلیارد و 300 میلیون تومان در اردیبهشت ماه سال جاری و برای سطح یک روستایی بیش از 19 میلیارد و 900 میلیون تومان در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به مؤسسات خصوصی و دولتی دانشگاهی

پیشتازی بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به مؤسسات خصوصی و دولتی دانشگاهی