مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-04اقتصادي

رشد 65 درصدی صادرات غیرنفتی استان تهران در 4 ماه ابتدای سال


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از رشد 65 درصدی صادرات غیرنفتی این استان درچهار ماه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت اله عسگری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان تهران طی سخنانی با بیان اینکه در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مشابه سال قبل صادرات کالاهای غیر نفتی استان رشد 65 درصدی داشته اند، اظهار داشت: چشم انداز صادرات کالاهای غیرنفتی استان در سال جاری مثبت ارزیابی می شود.

وی افزود: علی رغم تحریم های ظالمانه و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا و تأثیرات آن، صادرات محصولات کشاورزی در سال گذشته نسبت به سال 1398 شاهد رشد 8 درصدی بوده ایم و با توجه به اینکه استان تهران از قطب های مهم کشاورزی کشور است و 50 درصد کشت گلخانه ای کشور در این استان قرار دارد پیش بینی می شود صادرات محصولات کشاورزی در این استان در سال جاری نمود چشمگیری پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به افزایش 80 درصدی رشد ثبت سفارش کالاهای واسطه ای به عنوان پیش نیاز و زمینه ساز تولید عنوان کرد: این موضوع نشان دهنده رونق تولید و حرکت پرشتاب چرخه اقتصادی در استان است که نتایج آن را با افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی در استان در سال جاری شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 65 درصدی صادرات غیرنفتی استان تهران در 4 ماه ابتدای سال

رشد 65 درصدی صادرات غیرنفتی استان تهران در 4 ماه ابتدای سال