مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-04دانش

مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو صادر شد


معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو از صدور مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

- معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو از صدور مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصالح اولیا با اعلام این خبر اظهار کرد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به درخواست وزیر نیرو و پس از ارائه مطالعات و سوابق فعالیت های مرتبط در وزارت نیرو، مصوبه شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی مبنی بر صدور مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو را اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این مصوبه بر ماموریت و کارکرد پارک در سطح ملی و در نظر گرفتن آن به مثابه نهادی مستقل و تأثیرگذار در اکوسیستم نوآوری و فناوری حوزه نیرو تاکید شده است.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو یادآور شد: در سند زیست بوم نوآوری نیرو که در مراسم هفته پژوهش 1399 توسط وزیر نیرو رونمایی شد، پارک علم و فناوری نیرو به عنوان یکی از عناصر کلیدی و پروژه های پیشران در نظر گرفته شده و انتظار می رود با تکمیل این عناصر و تقویت تعاملات بین آنها، شاهد ارتقای فعالیت های زیست بوم نوآوری نیرو جهت رشد صنعت آب و برق در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو صادر شد

مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو صادر شد