مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-04اقتصادي

ساخت پست برق با مشارکت بخش خصوصی و عمومی برای اولین بار در ایران


قائم مقام معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس گفت: به منظور تامین پایدار انرژی برق شرکت های مستقر در پارک با مشارکت بخش خصوصی پست 63/20 کیلوولت پارک فناوری پردیس با ظرفیت 80 مگاولت آمپر بهره برداری شد که ظرفیت برق ما را تا 15 برابر افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، حمید خردنیا در این خصوص گفت: روند رو به رشد جذب شرکت ها و استقرار آنها در پارک فناوری و در کنار آن افزایش مصرف شرکت های موجود در حوزه برق و انرژی و برنامه های گسترش و توسعه پارک فناوری پردیس، ما را بر آن داشت که برنامه ریزی بلند مدتی برای تامین و افزایش ظرفیت برق انجام دهیم.

او به مشکل تامین برق با وجود این موارد از مسیر قبلی اشاره کرد و ادامه داد: برای تامین انرژی برق رایزنی هایی با مجموعه شرکت برق منطقه ای تهران که متولی این بخش از سمت دولت است، انجام گرفت و در نهایت منتهی به انعقاد تفاهم نامه ای شد که به موجب آن، قرارداد طرح افزایش ظرفیت برق پارک فناوری پردیس در چهار فاز کلید خورد.

مشاور رییس  پارک فناوری پردیس افزود: فاز اول این پروژه در برگیرنده توسعه شبکه فوق توزیع شرکت برق منطقه ای تهران برای ایجاد امکان استحصال توان مورد نیاز پارک فناوری پردیس از طریق توسعه دو فیدر خط 63 کیلوولت در پست 400/63 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پست برق با مشارکت بخش خصوصی و عمومی برای اولین بار در ایران

ساخت پست برق با مشارکت بخش خصوصی و عمومی برای اولین بار در ایران